Toyota FJ40 1971

Az alap terepjáró egy 1971-es gyártású Toyota FJ 40-es, 4,2 benzines motorral. Az átalakítás során a hidak maradtak a gyáriak, a váltó is. Az autó kapott egy Jeep Grand Cherokee 5,2 V8-as injektoros motort. A könnyebb kormányzás érdekében került rá hidraulikus kormányszervó. Karosszéria a sárvédő íveknél ki lett szélesítve, az ajtók fél magasságban levágva, bukócső stabil helyekre rögzítve. Az autóban a kényelemről és a biztonságról kagylóülés és a négy pontos biztonsági öv gondoskodik. A motor és váltó összeépítése nem volt egyszerű dolog, mert a motor amerikai terepjáróból van, a váltó japánból. A kettő közé kellett egy kuplung harang ami egy amerikai tuning cég terméke. A motor a gyári bakokon helyezkedik el, míg a vátó kapott egy saját készítésű tartót. Mivel a motor automata váltósé volt, ezért be kellett szerezni hozzá minden olyan alkatrészt, amivel kézi kapcsolású lett. A hűtő maradt az eredeti. A hidak gyári Toyota hidak levegős diffizárakkal. A kardánok Toyota LJ-ből valók. A rugók Trail Master laprugók. A kerekek 35x13,5x15 méretűek. Maxxis Mudzilla márkájú gumi van a 10x15-ös felniken. A karosszéria nagyjából gyári, csak a sárvédők lettek kiszélesítve a kerekek méretére. A hátsó ajtó át lett alakítva oldalra nyílóra. A ponyva saját tervezésű és gyártású. A műszerfalon a műszerek ki lettek cserélve megfelelőre a jobb áttekinthetőség miatt. Az autó a gyári csörlő helyére (mivel nem volt rajta) kapott egy 4,2t-ás húzóerővel bíró elektromos csörlőt.